vrijdag 6 maart 2009

Wiebelbrug

Ik heb normaal heel veel vertrouwen in het gezond verstand van onze bestuurders. In het dossier van de Oosterweelverbinding ben ik er toch niet helemaal gerust in. En nu gaan alle Vlaamse kiezers zich nog in een referendum in de vorm van regionale verkiezingen uitspreken over de beste oplossing. Ik hou mijn hart vast. Ik wil me hier toch even scharen achter de idee om de Liefkenshoektunnel naar behoren in te schakelen. Die ligt er inclusief financiële put - een nieuwe put graven is dan toch niet nodig? Waarom we voor deze simpele logica een Brits gerenommeerd studiebureau nodig hadden, is me een raadsel. Maar wellicht zie ik het nu te eenvoudig. Ik wens onze politici de moed en het gezond verstand om de correcte beslissing te nemen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten