donderdag 19 maart 2009

Er is geen bal op de tv

Donderdagavond heb ik meestal zin om onderuit te gaan en weg te zappen. Maar er is zelden wat op de buis. Ja, rond dit uur begint Planet Earth, maar dat is veel te laat, hè, mensen. Als de wekker 's ochtends om half zeven begint te kwetteren, hoor ik halfweg het programma toch in mijn bed te liggen. Het schijnt dat je eigenlijk geen acht uur slaap nodig hebt, maar ik kan toch verdomd slecht tegen korte nachten. Ik ga nog wat lezen in mijn bed en dan indommelen. En ik ga er van genieten ook. Slaapwel!

2 opmerkingen:

  1. Toch wel ergens voetbal?

    Blogbaas

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als 'voetbalweduwe' weiger ik mijn eigen tijd daaraan te besteden. Een programma met ballen (meervoud!), dat heb ik nodig!

    BeantwoordenVerwijderen