woensdag 27 mei 2009

Tips uit ADHD-land

Soms dan denk ik dat mijn lieve lezers geen boodschap hebben aan mijn inzichten over en ervaringen met ADHD. Als je zo'n 10 lezers per dag hebt - jaja, Bloem en co, dat is weinig, maar ik sta er eigenlijk nog versteld van - is het bereik bij lezers mét ADHD wellicht niet zo gigantisch. Maar anderzijds hoor ik rondom mij steeds meer wanhopige mensen die het gevoel hebben dat hun leven een zottenkot is. Tegenwoordig creëren we met z'n allen een ADHD-wereldje waarin we langs alle kanten worden belaagd door prikkels en berichten die we moeten verwerken (en heel veel weggooien!). Onder het motto 'alle beetjes helpen' schrijf ik hier af en toe mijn eigen truukjes uit ADHD-land. Voor al wie er misschien iets aan heeft.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten