woensdag 13 mei 2009

Stukken van mensen (-haren)

Het is altijd weer even slikken bij de afrekening. Die kapper wordt maar duurder en duurder. Ik ga helemaal niet vaak. En het is een kapper in nogal een sjieke buurt. Dat betaal je erbij natuurlijk. En het is met kleurshampoo, hoofdmassage en alle ditjes en datjes erbij - ik heb echt geen goesting om bij elk tubeke te vragen: "En wat kost dat?" Het is een beetje een verwenuur. En ik krijg steevast een kapsel aangemeten dat er weer een tijd tegenkan. Maar het kost toch stukken van mensen. Eerdere experimenten om een andere kapper te vinden, liepen meestal uit op een ragebol-look. En dat is nu ook niet bepaald mijn ding. Je vertrouwt toch een deel van je gezicht aan iemand toe, hè. Goeie tips zijn altijd welkom!

1 opmerking:

  1. www.khair.be
    op de minderbroedersrui

    als je binnenkomt moet je op een computer ingeven wat je wil (verzorging, knippen, blazen, kleuring, gel of al die dingen niet) en dan krijg je te zien wat je dat gaat kosten
    dus nog voor ze beginnen weet je al wat t gaat kosten
    en dat valt altijd goed mee (als je niet voor de full option gaat)

    bij mij is t altijd wassen, knippen (kort haar) en handdrogen door de kapper en dat kost nog geen 20 euro. leve khair, vind ik!

    BeantwoordenVerwijderen