zaterdag 16 mei 2009

Excuseer sorry pardon ...

... dat u vanmiddag 5 seconden later op uw bestemming was, bestuurder van de sportkar na mij. Ook excuses voor de eventuele hartkloppingen en oplopende stress die dit oponthoud en uw telaatkoming als gevolg daarvan hebben teweeg gebracht. Mijn excuses ook voor de sleet aan uw remmen die gedurende die 5 seconden de woest ronkende motor en uw van ongeduld toeterende wagen in bedwang moesten houden. Ik besef dat mijn galanterie ten opzichte van collega bestuurders misplaatst was en u nodeloos in de problemen heeft gebracht. Nogmaals dus mijn excuses.
Ik hoop dan wel op uw begrip als u eindeloos staat te wachten op de winkelboulevard om linksaf te draaien. En als zelfs ik u niet even laat passeren omdat ik toch achter een trage truck hang. Ik wil natuurlijk niet nog eens iemand op dergelijke wijze bruskeren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten