vrijdag 29 mei 2009

Slingerplekken

Mijn schoonzusje is nog maar pas verhuisd. Bij één van mijn bezoekjes verontschuldigde zij zich dat ze nog geen bergplaats had gekozen voor allerlei spullen. En dat dus één en ander nog rondslingerde in huis. Ik gaf haar vanuit mijn rijke ervaring met rondslingerende spullen een goeie raad: hou in het oog op welke plek dingen meestal belanden, dat is misschien wel een goeie plek om ze op te bergen.
Ik geef een paar voorbeelden:
- zet een wasmand waar je normaal je vuile kleren op de grond gooit
- plant een schoenenrek waar meestal een hoopje schoenen liggen - ok, onder de tafel is misschien niet zo'n goeie plek, maar in de buurt vast wel
- zet een papiermand waar je vaak papiertjes vindt
- maak een plek voor sleutels waar ze meestal toch belanden
- een potje stilo's waar je ze meestal zoekt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten