donderdag 2 april 2009

Vervroegd pensioen

Blijkbaar vindt iemand het nodig dat ik naar een commissie ga om te zien of ik niet op vervroegd pensioen moet wegens gezondheidsredenen. Vandaag viel er een brief in de bus en ik moest zelf nog navragen wat de bedoeling was. IK BEN 35 EN IK HERSTEL VAN EEN BURN-OUT! Dat is toch normaal dat je daar niet op een paar weken mee klaar bent? En kom niet af met 'standaardprocedures'. Ik ben toch geen 'standaard'-geval om op pensioen te sturen?
Allez, het waren 4 goeie dagen. Wat op zich een hele prestatie is. Ik voel me na die brief precies ineens niet meer zo lekker. Ik ben het niet gewoon om me kwaad te maken, denk ik. De spanning loopt effe hoog op.
Maar ja, zo'n 'standaardprocedure' is er waarschijnlijk niet om u beter te maken. Ik zal maar rekenen op het gezond verstand van die commissie zeker? Ik laat me zo rap niet afschrijven! Nu maar weer proberen van het zonneke te genieten en van het vooruitzicht van vakantie met de kindjes.
Vervroegd pensioen. Late aprilgrap, ja.

2 opmerkingen:

  1. ... Standaardprocedure dus ... ik zal het maar ondergaan ... tegenpruttelen kost me meer (te veel) energie en onnodige stress ... MAAR IK BLIJF HET BELACHELIJK VINDEN! ... Ik hoop dat iemand mijn protest noteert.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben dus vorige dinsdag geweest naar de pensioencommissie. Voor uw plezier moet je dat niet doen. Een kruisverhoor leek het wel. Maar allez, het was ok voor mij en een goed herstel gewenst. Het moet een heel onprettige job zijn, zo voor de pensioencommissie werken. Enfin, die dokters werden er alleszins niet vrolijk of vriendelijk van. Ik ook niet echt dus. Maar goed, dat is weer achter de rug!

    BeantwoordenVerwijderen