woensdag 21 januari 2009

Vergeten te eten

Heb jij dat soms ook? Als ik druk met iets bezig ben, vergeet ik gewoon te eten. Ik heb net deze blog opgestart en nu begint mijn maagje flink te knorren. Het is ook al flink na de middag en dat ontbijt was ook niet fantastisch! Dat moet gedaan zijn! Eerst nog wat schrijven en dan een boterham smeren.
Wat staat er vandaag nog op het programma: zorgen dat ons meisje op de dansles geraakt, de jongste gaan ophalen van yoga, een uurtje doorkomen, terug naar de dansles om haar terug op te halen en dan naar huis en proberen iets op tafel te krijgen, terwijl ik me schuldig voel omdat de kinderen voor tv zitten. Als ik vandaag nog blog zal het vanavond zijn! Maar nu eerst maar iets eten, dan zie ik het vast weer zitten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten