zondag 21 juni 2009

Van losse eindjes maak ik mooie strikken

Als ik een aantal dagen bezig ben op mijn typische manier het ene aan het andere te breien. En maar blijf doorgaan. Als ik een paar dagen vergeet wat 'broddeltijd' voor mezelf te nemen. Dan geraakt mijn rode draad hierboven wat in de war. Dan zijn er losse eindjes die een eigen leven gaan leiden. En als er teveel zijn, dan krijg je een kluwen. Dat kan uren duren om die te ontwarren. Ik mag dus niet vergeten regelmatig (elk dag?) tijd te maken om mijn bolleke wol te bekijken en terug op te winden. En van die losse eindjes maak ik mooie strikjes. En dan breien we weer verder.

2 opmerkingen:

  1. MOOI!!!!! Die ga ik opslaan en toepassen (zolang dat lukt bij een adhd'er). Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan het allemaal wel mooi uitleggen, misschien. Maar toepassen is vaak ook een ander paar mouwen. Maar het inzicht is toch al een begin, hè! Veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen