zaterdag 20 februari 2010

Resonnantie

Als ik me niet zo goed in mijn vel voel, dan ga ik "resonneren" met mijn omgeving. Ben jij vrolijk, dan ik ook. Zie jij het niet zitten, dan ik ook niet. Hoor ik een rustig muziekje, daar word ik dan relax van. In mineur, dan ik ook. Van complexe muziek geraak ik dan in de war. Zet dan geen treurig deuntje op. Babbel niet met zageventen. Draai wel dat vrolijke deuntje of dat rustig muziekje. Zoek mensen op die je opkrikken en je energie geven. En dan ben je snel weer vertrokken. Er zijn mensen bij wie je dit sneller hebt dan andere. Omdat ze zo dicht bij jou staat. Omdat ze zo op je lijken. Omdat ze je zo lief zijn.

2 opmerkingen:

  1. ik hoop dan voor jou dat je veel van die rustige,, vrolijke, opkrikkende, energie-gevende mensen in je omgeving hebt... maar dat zal wel zeker?!

    BeantwoordenVerwijderen