vrijdag 11 september 2009

Half-en-half

Ik merk dat ik regelmatig in een half-en-half-stand sta: niet volledig relax, maar ook niet echt actief. En ik merk dat zo een dag half-en-half heel vermoeiend is. Maar je weet dan niet goed van wat. Ken je dat? Half-en-half draai ik mentaal nog altijd op volle toeren, maar omdat je niet echt met iets bezig bent, heb je ook niet de neiging om effe pauze te pakken. En die boog staat dan te lang gespannen. Dat werkt dus niet voor mij. Half-en-half is geen goeie manier om mijn dag in evenwicht te krijgen. Daar moet ik dus nog iets op verzinnen. Ik ga eens proberen of ik dat wat sneller kan opmerken en er dan iets aan doen door ofwel een meditatiesessie ofwel ergens in te vliegen waar ik zin in heb. Het cirkeltje doorbreken, zeg maar. Eens zien of het werkt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten