zaterdag 5 september 2009

"De kracht van mijn onmacht"

Joepie! Mijn favoriete weekendbijlage is terug van weggeweest. Zoals vanouds met minstens één artikel dat je moet gelezen hebben. Dit keer komt Joy van der Stel aan het woord, de 33-jarige schrijfster van het boek De kracht van mijn onmacht. Deze straffe madam is spastisch, maar heeft toch een zelfstandig en bruisend leven opgebouwd als drukbezette carrièremoeder. In het boek nodigt ze uit om het leven van een andere kant te bekijken, buiten de lijntjes te kleuren, te doen wat je kan - ondanks je beperking. En als blijkt dat je dromen niet haalbaar zijn, moet je die niet opgeven, maar aanpassen. De stukjes die ik ervan gelezen heb in de krant klinken in elk geval zeer inspirerend. “Niet je handicap maar jij bepaalt wie je wilt zijn en wat je kunt.”
YES, WE CAN!
Joy van der Stel, De kracht van mijn onmacht, Uitgeverij Succesboeken.
www.empowermij.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten