donderdag 23 augustus 2012

Frank Van Massenhove

Ik lees mijn kranten vaak in uitgesteld relais. Groot nadeel is dan dat jij die krant niet meer kan gaan kopen als ik weer iets gelezen heb en de interessantste artikels (bij mijn krant althans) zijn vaak niet online te vinden. 
Dit weekend stond er een inspirerend interview met Frank Van Massenhove in de krant. Als ik ooit nog een leidinggevende functie wil doen, dan enkel op zijn manier. Of als ik me ooit nog eens aan een ambtenarenjob waag, dan in een dienst die werkt zoals de zijne. Leidinggevenden en managers van deze wereld hangen dit artikel best boven hun bed!

Ik kan dus niet linken naar dit artikel, wegens onvindbaar op het net. Wellicht kan je de krant nog lezen in de bib of met een online abonnement of zo.

Voor een ander interview met Van Massenhove over gelijkaardige thema's:
http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=7O3KJ2V3
http://www.jandezutter.be/home/Interview_met_Frank_Van_Massenhove.html

Geen opmerkingen:

Een reactie posten