donderdag 9 augustus 2012

Bericht van Muis

Bericht aan alle bezoekerst: er heeft hier iemand de toegang geblokkeerd met houten plankjes en stinkende smeltende chokolade! Wie doet nou zoiets. Ik ken mijn weg blindelings, dus ik kan de obstakels goed ontwijken, maar bezoekers komen in't vervolg maar best langs de achterdeur.
Die mensen zijn trouwens onbeschaamd: zitten gewoon in de zetel in mijn living te kijken terwijl ik mijn avondwandeling doe. De pretentie om te doen of mijn huis van hun is!!! Die vrouw kruipt trouwens op tafel en smijt met de sloefen van haar man (die ze dan weer moet gaan oprapen, de sukkelaar). Hysterische taferelen. Ik ben niet meer op mijn gemak in mijn eigen huis, seg. Ik zit onder de stress.

Ik vrees dat ze niet vanzelf zullen weggaan dit keer. Zou ik ze met strontjes in de kasten kunnen wegjagen, denk je?  Ze zien er nogal hardleers uit. Ik vind klemmen zo wreed. Vergif strooien? Wat denk je? Iemand suggesties?

Groetjes

Muis

1 opmerking:

  1. Hilarisch :-)))
    'k Was helemaal niet mee in 't begin - ik geef toe, ben nogal traag...

    BeantwoordenVerwijderen