zaterdag 12 november 2011

Intolerant (2)

Zalig. Gisteren zijn we Marokkaans gaan eten. Met goed gezelschap. Heel gezellig, heel lekker. Maar na afloop blijkt mijn lijf toch weer wat minder tolerant te zijn dan ik dacht. Gezien de Marokkaanse keuken weinig of geen melkproducten gebruikt, ligt de oorzaak van mijn mottigheid (figuurlijk natuurlijk) wellicht niet aan mijn lactose-intolerantie. Is het een beestje, was het het eten, nee, ik weet het niet*. In plaats van u allemaal te voorzien van beukenhaag en perenboom in Het Plantenhuis, lig ik onderuit op de zetel te doen waar ik de laatste tijd maar heel weinig tijd voor heb: surfen, lezen, schrijven, huis-tuin-en-keuken-programma's kijken. Hoewel, nee, geen keukenprogramma, wegens mottig (figuurlijk, ja, figuurlijk!).

(* vrij naar Mega Mindy)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten