dinsdag 23 augustus 2011

Een nieuwe start

Op vakantie in Zuid-Frankrijk hebben we bewust geen computer meegenomen. Het zijn zowat de enige 17 dagen zonder internet op een jaar en dat wil ik zo houden. We doen dan alsof we liever naar de vogeltjes en de visjes willen kijken dan naar zo'n schermpje. Dit scherm en dit medium is ietwat verslavend. Op vakantie wil ik mezelf bewijzen dat ik zonder kan. Vergelijk het met de verstokte roker die denkt dat hij altijd kan stoppen als hij zou willen. Ik heb het schrijven en surfen weinig gemist. Ik ben dan toch wat afgekickt, vrij van dwang, zo je wil. Tot nu schreef ik enkel over het onontkoombare. Maar nu gaat het wel weer kriebelen. En intussen is er heel wat om over te schrijven. Tijd om opnieuw te starten dus en dat op meer dan alleen maar het 'blogvlak'. We beginnen nog eens helemaal opnieuw! Voila!

1 opmerking: