vrijdag 21 augustus 2009

Me, myself and I

Na een paar dagen Strattera heb ik de nieuwe strategie afgevoerd. Tegenover de slaapstoornissen die ik daarvan kreeg, is Concerta een lachertje. Niet dat ik daar terug naartoe wil. Ik blijk nogal straf te reageren tegen al die medicatie (waarmee ik niets wil afdoen aan de effectiviteit voor een aantal ADHD-patiënten die er minder bijwerkingen van hebben). Ik ben intussen een week gestopt met alle structurele medicatie en dat voelt eigenlijk heel normaal. Inclusief mijn ADHD, maar met zoveel meer bagage en energie om er mee om te gaan. Ik behelp me vrij aardig. Deze week ben ik ook full time mama, dus dat is niet zomaar vakantie. Toch zijn mijn dagen vrij evenwichtig. Ik heb soms nog wel een dip. Maar dan is 5mg Rilatine of een meditatiesessie al voldoende om me terug op het goede spoor te zetten. Tegenover de 30mg per dag een paar maanden geleden is dit bijna homeopathie. Terug me, myself and I. Eigen kracht. Mijn eigen vertrouwde zelf. Het doet deugd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten