vrijdag 21 januari 2011

2 jaar later!

We zijn 2 jaar later en ik schreef bijna 400 korte en lange stukjes sinds de start van Eventjeswicht. Al bij al is het genoeg materiaal voor een boek. Mogelijke titels:
- Down and up and down and up and down again and up again ...
- Drie burn-outs en een depressie dag na dag
- 365 levenslessen in een handige kalender
- Dansen op een slappe koord
- Eventjeswicht, een handleiding
Zolang ik er zin in heb en het zin heeft, blijf ik schrijven. De inspiratie borrelt terug, dus dat zit wel goed. Fijn dat jullie blijven lezen!

4 opmerkingen:

  1. Je doet dat hier goed! En over die ups and downs: Een leven zonder zou maar enorm saai zijn... Maar ik wens je nu toch een jaar zonder burn-outs en zonder depressie. Ga maar dansen op een stevig koord en verbeter je handleiding!
    Succes! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sinds begin maart 2006 - een vrijwillige opname die ik zelf regelde - en half april 2006, de diagnose: ADHD ben ik net zoals aan het proberen. Ik heb lang gedacht dat ik het gevoel van "kwetsbaar zijn" en "een beperking hebben" nooit meer zou kwijtraken, want het gaat inderdaad niet meer weg, die ADHD. Maar zie, na al die tijd ben ik onlangs tot de conclusie gekomen dat ik mezelf niet meer als "ziek" beschouw. Het is onbewust gebeurd en het heeft eigenlijk niks met de symptomen te maken, want die zijn er nog. Maar ik heb mijn sterkte teruggevonden. Ik wil je dus een hart onder de riem steken: tijd en boterhammen en het wordt echt leefbaarder.

    BeantwoordenVerwijderen